Wniosek należy złożyć wraz z kompletem wymaganych dokumentów. W przypadku niedostarczenia wymaganych dokumentów w wyznaczonym 14 dniowym terminie przez wynajmującego wniosek zostaje pozostawiony bez rozpatrzenia.
Weryfikacja złożonego wniosku następuje po skompletowaniu wniosku zawierającego wszystkie wymagane dokumenty, w tym pozyskane przez Wynajmującego stosowne oświadczenia, wywiady na okoliczność zamieszkiwania Wnioskodawcy w przedmiotowym lokalu wspólnie z najemcą oraz potwierdzenie uregulowania przez Wnioskodawcę uregulowania długu w całości.
Zarząd Lokali Miejskich
Wydział Lokali Mieszkalnych
90-514 Łódź, al. Kościuszki 47
stanowisko regulacji tytułu prawnego do lokalu tel. +48 (42) 628-70-22
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
Telefonicznie: +48 (42) 628-70-00
Pocztą elektroniczną: zlm@zlm.lodz.pl
Brak
Wniosek można złożyć w ciągu całego roku.
uchwała Nr LXVII/1975/22 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 12 października 2022 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi (tekst jednolity opublikowany w Dz. Urz. Województwa Łódzkiego z dnia 8 listopada 2022 r. poz. 6169)
ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.)
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013